AGB  ·  Datenschutz  ·  Impressum  







Anmelden
Nützliche Links
Registrieren
Zurück Delphi-PRAXiS Programmierung allgemein Multimedia Delphi Particle implode algorithm for unDelphiX?
Thema durchsuchen
Ansicht
Themen-Optionen

Particle implode algorithm for unDelphiX?

Ein Thema von ijcro · begonnen am 21. Jun 2006
Antwort Antwort
ijcro

Registriert seit: 30. Mär 2006
37 Beiträge
 
Delphi XE Professional
 
#1

Particle implode algorithm for unDelphiX?

  Alt 21. Jun 2006, 15:00
Hello all!

Can I ask for advice, please?

I searching well algorithm for particle implode for new particle sprite in unDelphiX. Life of every particle system has initialization part, reanimate part, move and draw parts (like TImageSprite). Types of particle system are partialy supported (ptFountain, ptSmoke, ptExplode, ptWeirdTwirl, ptWaterBubble, ptFollowers, ptDistoredFlight, ptRotating, ptChristmasPowder, ptRandomWalk, ptNovaBlast, ptScotishSquare, ptSnow, ptRandom, ptRain) now, but individual settings for a few type missing still and correction to viewport is poor.

Can anybody help me with them, please?


Thank for your time.

Best Regards
ijcro
  Mit Zitat antworten Zitat
Antwort Antwort


Forumregeln

Es ist dir nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist dir nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist dir nicht erlaubt, Anhänge hochzuladen.
Es ist dir nicht erlaubt, deine Beiträge zu bearbeiten.

BB-Code ist an.
Smileys sind an.
[IMG] Code ist an.
HTML-Code ist aus.
Trackbacks are an
Pingbacks are an
Refbacks are aus

Gehe zu:

Impressum · AGB · Datenschutz · Nach oben
Alle Zeitangaben in WEZ +1. Es ist jetzt 01:38 Uhr.
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
LinkBacks Enabled by vBSEO © 2011, Crawlability, Inc.
Delphi-PRAXiS (c) 2002 - 2023 by Daniel R. Wolf, 2024 by Thomas Breitkreuz